söndag 6 januari 2013

OCTOBER 2012

 Tittar tillbaka i bildarkivet från oktober och inser att jag bara tagit typ 50 bilder under hela månaden...
 ...vilket till största delen berodde på att jag jobbade nästan varje dag och även pluggade en del
Började träna kettlebells och tyckte att det var så otroligt kul
 Var på workshop med en sydafrikansk kör, magisk kväll!
 Såg en väldigt fin föreställning av Stefan Nilsson. 
"Liv är en ovanligt namn, men det finns faktiskt en Liv här i publiken ikväll. Varje gång jag möter henne visar hon sin glädje, men det här låten handlar om Liv Ullman!"
Många dagar kändes grå och trista...
...men så en dag i mitten av månaden föll den första snön! Det var en lycklig dag!
 Älskade jobbet som vikarie på en förskola, då det innebar att jag fick vara utomhus större delen av dagarna
 Promenerade länge och ofta i det vackra vinterlandskapet
Började känna mig ganska trött och less på vardagen, men så en dag bokade jag en biljett till Edinburgh och med ens kändes livet tusen gånger roligare!
 Längtade efter socialt umgänge och alla mina fantastiska vänner, som befann sig i världens alla hörn förutom i byn mitt på Polcirkeln
 
Därför skickade jag en hel massa post kors och tvärs över hela Europa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar