fredag 21 december 2012

MARCH 2012

 Solen gjorde livet extra fint, härligt och roligt!
 Besteg Ben Lomond tillsammans med tre kollegor. En av 2012 absolut bästa dagar!
 Jag log från morgon till kväll den dagen, som dessutom råkade vara St Patricks day...
 ...vilket firades med galna irländare och massor av dans!
 Våren kom till Edinburgh.
 Åkte till Glasgow för en två dagars konferens tillsammans med ett litet gäng volontärer.
 Tråkig konferens, men lärde i alla fall känna Kevin som jag hängde lite med. Skön kille!
 Promenerade runt i stan med kameran i högsta hugg.
 Åkte på en fruktansvärd allergisk reaktion, vilket mina kollegor inte var sena att skämta om.
 Många fina eftermiddagsraster tillsammans med bästa kollegorna.
 Fick en present av en kollega och blev otroligt glad. Den koppen drack jag mycket kaffe ur under de kommande månaderna!
 Promenerade ofta till Holyrood Park.
 Parkhäng med finaste tjejerna. Ungefär hur härligt som helst!
 Edinburgh vaknade till liv ordentligt och humöret var på topp!
 Jag, Tanja och Lise bakade, skrattade tills vi grät och åt så många cupcakes att vi nästan spydde. Inledde därefter en pakt om att inte äta socker på flera veckor.
 Jag gick på min första Hibs-match tillsammans med några av boendena. En upplevelse även om matchen i sig inte var nån höjdare.
 Mellan solskensdagarna blåste det som vanligt.
 Besökte Stirling tillsammans med ett gäng fina vänner.
 Det blåste massor, jag och Stefan tog ungefär en miljon bilder och det var bara en så bra och rolig dag!
 Tjejligan åkte till St Andrews, en otroligt mysig stad.
Var och varannan bild som vi tog under den dagen ser ut såhär. Skrattsalvorna avlöste varandra på löpande band och man har verkligen aldrig tråkigt tillsammans med Lise och Tanja!
En av våra utekvällar. Inser att det var många tillfällen då jag inte hade kameran med mig. Hur som helst en härlig månad med flera resor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar