tisdag 30 augusti 2011

Livet är en resa

Då och då brukar jag gå in på resdagboken, där tre av mina längre resor finns väldokumenterade i både ord och bild. Jag klickar runt bland dagboksinläggen, tittar på bilder och drömmer mig tillbaka till otroliga upplevelser och fina minnen.

Resor som gett mig så många erfarenheter, möten med fantastiska människor och vänner för livet. Resor som har prövat mig, utvecklat mig och format mig till den jag är idag.    

En ny resa är nu skapad på min profil på resdagboken. Om några dagar flyttar jag till en stad i ett annat land. En stad där jag ska bo i nästan ett helt år,  jobba för inga pengar alls men bli många erfarenheter rikare. Livet i Skottland kommer med ord och bild att beskriva min vardag, väl mött där!

(Givetvis kommer även attfallafritt leva vidare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar