fredag 28 september 2012

48 pictures of happiness

Härom veckan satt jag på mitt kalla golv (trodde faktiskt inte att jag skulle sakna att ha heltäckningsmatta) och gick igenom alla bilder från mitt år i Skottland. Mitt nyfunna fotointresse har bidragit till att väldigt mycket finns dokumenterat i både still- och rörlig bild, något som jag är mig själv enormt tacksam för! Jag påmindes om stunder som fallit lite i glömska bland allt annat roligt, skrattade högt åt bilder som aldrig kommer att visas för allmänheten och konstaterade för femtielfte gången vilka fantastiska månader jag nu har i bagaget.

Efter nästan två timmar hade jag slutligen bestämt mig för ett antal bilder att framkalla och nu hänger de på anslagstavlan i mitt rum. Närmare bestämt 48 frusna ögonblick av glädje och härliga minnen. Bilder på mig och mina vänner, människor som gör mig glad och får mig att må bra. Nu när de inte längre finns i min vardag känns det ändå fint att få se dem dagligen, om än så bara i form utav fotografier på min vägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar