söndag 9 december 2012

8 - En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv

De bästa och mest minnesvärda kvällarna inträffar av någon konstig anledning oftast när kameran inte är med. Jag kan med lätthet räkna upp en rad kvällar som inte finns dokumenterade på något annat sätt än som fina minnen i mitt hjärta. Jag fuskar därför lite och har valt ut två bilder som får representera olika saker. 

 En av många, många festivalkvällar som jag under åren har skrattat och dansat mig igenom tillsammans med mina två stjärnor. Livemusik, ljusa sommarnätter, skönt folk och spontana upptåg. Några av de bästa kvällarna i mitt liv har jag definitivt haft tillsammans med dessa tjejer!

Edinburgh bjöd på flertalet minnesvärda kvällar, till exempel födelsedagsfirandet av Tanja och Phil. Maskeradmiddag med ett stort gäng, strömavbrott, dans, heliumballonger och toalettlekar som spårade ur i ett skrattanfall som aldrig tycktes ta slut. Bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar