fredag 4 januari 2013

AUGUST 2012

 Jag försökte organisera alla mina tillhörigheter
 
Hälsade på hos en kär släkting
Flätade håret på söta flickor
 Fick finbesök av två stiliga cyklister
 
 Tackade ja till ett spontant jobberbjudande, åkte till Höga Kusten och jobbade i princip dygnet runt i 10 dagar som allt-i-allo vid inspelningen av ett barnprogram. En helt fantastisk upplevelse!
 Åt jordgubbar tills jag nästan stupade
 
 Cyklade på grusvägar och känslan av sommar infann sig äntligen
 
Åkte för tredje gången på en månad till Örnsköldsvik för några dagars kvalitetstid med en bästa vän
 Jag var fruktansvärt sliten, men det var så härligt att få umgås med Evve igen
 
 Hon tog hand om mig på bästa sätt och såg till att jag fick vila upp mig ordentligt
 Gick på bio, älskade filmen och grät hejdlöst på slutet
 
 Åkte till mitt älskade Skellefteå för att umgås med bästa SB
 
 Frukostmöte med the stars (of stripes)
 
 Åkte hem till byn igen och insåg att jag efter en månad i Sverige endast hade varit hemma i totalt åtta dagar...
 
 Tillbringade mycket tid i det stora röda huset
 Bergsbestigarna Lina och Fredrik stannade till hos mig under sin hemfärd från Kebnekaise
 
Gjorde en paddelutflykt på älven och det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss...
...men var väldigt kul ändå och i Finland hamnade vi minsann!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar