lördag 20 augusti 2011

Tre veckor, mycket kärlek och många mil senare

Hemkommen efter att ha varit ute på resande fot i nästan tre hela veckor. Fantastiska veckor som har innehållit allt och lite till. Jag har umgåtts med underbara, älskade vänner som jag träffar alltför sällan. Träffat och lärt känna många nya människor. Besökt nya platser och gjort saker jag aldrig tidigare provat på.

Skrattat tills jag gråtit och gråtit tills jag skrattat. Reparerat det som varit trasigt och börjat bygga något nytt. Varit på utbildning och fått bra verktyg inför det kommande årets utmaningar. Många nya intryck och upplevelser på  kort tid. Enormt trött men samtidigt så otroligt glad över den här fina avslutningen på en alldeles, alldeles underbar sommar!


1 kommentar:

  1. Det var ett nöje att ha dig på besök! Ringer imorgon så får du uppdatera mig om den senaste tiden!! <3

    SvaraRadera