torsdag 20 september 2012

One month ago


 För precis en månad sen tillbringade jag några fina dagar i Örnsköldsvik hos bästa E
 Vi fastnade inte på många bilder tillsammans men roade oss med nedanstående aktiviteter;
 Otaliga timmar av slappande i soffan. Behövligt och välförtjänt med tanke på att jag i princip hade jobbat dygnet runt i tio dagar innan jag landade hos E.
Åt spenatsoppa, sjukt gott.
 Strosade runt i Ö-vik, men fick tyvärr inte njuta av något härligt sommarväder.
 Finaste E!
 Gick på världens sämsta loppis...
 Men de sålde iallafall kaffe, vilket gjorde oss på glatt humör!
 Mer slappande
 Promenerade långt och länge, oavsett väder. Pratade "ikapp" oss efter ett halvår ifrån varandra.Kvalitetstid så det förslår!
Två timmar och fyrtiofem minuters spänning. Grät som ett litet barn när jag lämnade biosalongen. En av de absolut bästa filmerna jag sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar